שאיבה באסותא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופסור. אני מטופלת חדשה באסותא והרופא שלי בחוצלארץ. הודיעו לי עכשיו שהשאיבה שלי ביום א' הקרוב. 1. איך אדע מי הרופא שיבצע את השאיבה? 2. מי שיעשה לי את השאיבה זה אחד מרופאי הצוות? 3. כך זה תמיד, כאשר הרופא המטפל לא בארץ? מחליפים אותו? 4. זה ללא עלות נוספת? 5. אתם עושים חפיפה ביניכם על כל מטופלת של רופא אחר? 6. הרופא שלי אולי במקרה עשה חפיפה והשאיר הנחיות? כך זה נהוג אצלכם הרופאים? מצטערת על כל השאלות. פשוט מפחדת מהשאיבה הראשונה וחוששת. תודה מראש!
1. בד"כ הרופא שלך יעדכן אותך. 2. תלוי מה ביקש הרופא, בד"כ כן. ואז ביום ראשון זה פרופ' שולמן המצוין. 3. ברור. 4. נכון. 5. כמובן. 6. נכון.
תודה.