בטא נמוכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! רציתי להבין משהו: אם החזירו לי ב12.11.12 שני מוקפאים, אחרי 12 ימים בדיקת בטא הראתה 16 ואחרי יומיים בטא 26. רציתי לברר האם זה אומק שההתפתחות ההריון אינה תקינה או שעדיין יש סיכוי שיהיה בה הריון תקין..?הרופא אמר לי עוד יומים לעשות שוב בדיקה בטא וגם הורמונים.. אבל לא הסביר מה המשמעות עד כה.. השאלה שלי היא כמה אחוזים שההריון הזה יתפתח בצורה תקינה? אם אפשר תשובה מהר אני אשמח כי אני ממש לא עומדת בלחץ הזה יותר. תודה רבה רבה!!
לקריאה נוספת והעמקה
התפתחות ההריון כנראה אינה תקינה אך יש עדיין סיכוי נמוך שיהיה בה הריון תקין.
(מספר מקשר)