האם היה הריון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי הזרעה על בסיס טיבעי בביוץ ללא תמיכה והיה לי איחור של 3 ימים במחזור וביום הרביעי קיבלתי מחזור. לא בדקתי בטא בימי האיחור אלא רק ביום השני למחזור.(שהיתה שלילית- קטנה מחמש) 1.האם יכול להיות שבימי האיחור הבטא היתה חיובית (כלומר היה הריון שלא התפתח?) 2. אם היה הריון, האם זה הריון כימי? 3. האם הריון כימי, משמעו שהיתה השתרשות והרחם יודע לקלוט עובר? 4.אומרים שהסיכוי להריון עולה לאחר הריון כימי- האם זה נכון, אם כן-למה? תודה
1. יכול להיות. 2. נכון. 3. במידה מסויימת כן. 4. כי זו לכאורה הוכחה שהיתה השתרשות והרחם יודע לקלוט עובר.
(מספר מקשר)