אחרי החזרה לראשונה של מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפרופסורים, אני אחרי החזרה של מוקפאים לראשונה. אני יושבת וקוראת שהכדור הזה פרוגינובה לא מומלץ כי הוא מפוצץ אסטרוגן לא בריא לגוף האשה. טוב, ניחא. אבל אני מבייצת טבעי אז למה הרופאה שלי החליטה לתת לי את זה? בטיפשותי לא שאלתי באותו רגע למה נתנה לי אותו לפני שבועיים ועוד מבקשת שאמשיך. היא בחוצלארץ כרגע. א. למה השיקול לתת פרוגינובה שיש ביוץ טבעי? ב. זה מסוכן מלאא אסטרוגן ? הכי חשוב לי לדעת מה השיקול כשיש ביוץ טבעי, זה נותן עוד תמיכה לגוף ? לרירית? אני ממש בלחץ וגם כועסת.תודה על המענה מראש