דימום השתרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 5 להריון (4 שבועות+3 ימים). היום ראיתי דימום קל שהתחיל כאדום והתחלף לחום כעבור 4 שעות 1.האם דימום השתרשות יכול להתרחש בשבוע 5? (האם ההשתרשות לא אמורה להסתיים עד סוף שבוע 4? אם כן, אז מדוע יש דימום השתרשות בשבוע 5?)) 2. האם דימום זה יכול להעיד על הריון כימי שהיה ונגמר? 3. יש לי מיומה קטנה בגודל 3*2.4 ס"מ בקיר אחורי ברחם, האם יכול להיות שהמיומה גרמה להפסקת ההריון הזה? בבקשה ענו לי על כל שאלה בנפרד מאוד חשוב לי להבין מה קורה אצלי בגוף (בת 38) תודה רבה!!!
לקריאה נוספת והעמקה