בדיקות לקראת הפריה חוץ גפית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מתחילה תהליך הפריות חוץ גופית בקרוב עקב מיעוט בזרע אצל בעלי,עשיתי בדיקת פאפ ובדיקת דם הורמונאלית והכל יצא תקין,עכשיו ממני עוד בדיקות:אולטרסאונד ובדיקת רחם ושדיים ורופא הנשים שלי דלג על זה ואמר שאין צורך וזה סתם חרטה,השאלה שלי האם נכון שאין צורך בבדיקות האלה,וממי צריך לקחת את ההפנייה מרופא נשים או משפחה??
לכל אישה שמתכננת היריון מומלץ לבצע בדיקת שדים לפני ההיריון. רופא המשפחה יכול להפנות אותך, במידה שלרופא הנשים אין זמן לבצע את הבדיקה.
(מספר מקשר)