פרוגסטרון נמוך בתחילת הריון - דחוףףף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור בבקשה תמיד אתה כותב וגם הרופא שלי אומר שהתמיכה של הוגינאלי פי כמה ברחם. אז למה אני מדממת בלי סוף?? אני מפחדת לאבד תהיריון הזה בגלל פרוגרסטרון נמוך . למה יותר מידי סומכים על התמיכה הואגינלית? אני מפחדת שזה יגרום לי לאבד תהיריון. מה לעשות??? איך להציל תהיריון היקר הזה?? אני בלחץ ובחרדה
לקריאה נוספת והעמקה
סומכים על התמיכה הואגינלית, א. בגלל שהוכח שהיא מועד יעילה. ב. בגלל שפרוגסטרון נמוך הוא סיבה מאד נדירה לאובדן היריון (כאשר הריון תקין אין דימומים). אבל אם את בלחץ, למה שלא תשתמשי גם בפרוגסטרון בזריקות, זה כואב ואולי לא הכרחי, אבל בטח לא מזיק.
(מספר מקשר)