הריונות כימיים והפלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן, אני לאחר 3 הריונות כימיים 2 מהם היו בחודשיים האחרונים.אחד מהם לאחר הזרעה והשני מוקפאים. לפני כשנה הפלה בשבוע 6.(מהזרעה) אני בת 36.פוליציסטית מחזורים בני 45 יום. זרע בינוני. אני מודאגת מאוד. מה ניתן לעשות על מנת לסייע/לשמור על ההריון במצבי?האם זה פשוט הצד הלא טוב של הסטטיסטיקה?האם יש בעייה בביציות?בזרע? במזל? האם פיפל יכולה לסייע אולי בהשתרשות מוצלחת יותר אם בכלל? מודה לך מאוד מראש.
הפלות מוקדמות הם תופעה שכיחה ולכן בד"כ משקפים בעיקר "חוסר מזל". לא הוכח שפיפל יכול לסייע.
(מספר מקשר)