ערכי הורמונים לאחר החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ב- 7.11.12 עברתי שאיבה, ב- 10.11.12 עברתי החזרת עוברים. כעת ארבעה ימים לאחר מכן הערכים בבדיקת הדם הם: ESTRADIOL (E-2) = 4898 pmol/L PROGESTERONE = 266.0 nmol/L. מקבלת תמיכה וגינאלית של Uterogestan X3, במינון 200 . האם ערכי הפרוגסטרון אינם גבוהים מידי? יש אופציה לערכים גבוהים מידי המהווים בעיה? בנוסף, מאתמול אני חשה כאב חד באזור הבטן התחתונה, כאב מאוד דומה באופיו לכאב לפני ווסת. היש לכך משמעות? תודה מראש על תשובה והתייחסות נורית
אין ממש "ערכים גבוהים מידי" ביחס לפרוגסטרון בהיריון או לקראתו. התלונות שאת מתארת שכיחות וקשה ללמוד מהן ביחס להצלחת הטיפול.