ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני קצת מתוסכלת ומאוכזבת ואשמח לדעת מה את חושבת בבקשה. ביום רביעי עשיתי מעקב זקיקים: רירית 6 מ"מ (רשום תלת פאזית), זקיק 21 מ"מ. בדיקות דם (גם נעשו ביום רביעי בבוקר): אסטרדיול 906 פרוגרסטרון 3.10 LH 88. 21. העניין הוא, שעשיתי ביום חמישי הזרעה בשעה 14:30, והזרקתי אוביטרל ביום רביעי בלילה, בסביבות 00:00. ההשבחת זרע נעשתה בזמן שהרופא אמר לי פחות או יותר, והרופא איחר והגיע שעה וחצי לאחר השעה שקבענו. השאלות שלי הן: האם יכול להיות שהביוץ פוספס והההזרעה לא הייתה במועד הנכון? האם לזרע יש "סיכוי" לאחר 4 שעות שבו הוא היה בחום גוף (אחרי השבחה)? אם זה עוזר, אני חושבת שהיה רשום שמבחינת הזריזות של הזרע- היה רשום נמרצת. תודה...