קיבלתי היום מחזור-12 יום אחריי החזרת עובר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עצובה. טיפול 7 . קיבלתי מחזור הבוקר. נמאס לי, לא מבינה למה. לא מסוגלת יותר להזריק, דיברתי עם הרופא שלי על טיפול במחזור הטבעי. ביצית אחת וטבעית. לשאוב אותה. לקוות שתופרה ואז להחזיר....מה הסיכויים לדעתכם?
שלומית , הצטערתי לשמוע שקיבלת מחזור אני יכולה לשתף אותך ולומר לך שגם אני עברתי לא מעט טיפולים ועד שסוף סוף הצלחתי להחזיק הריון עד שבוע 22 התבשרתי שמי שפיר לא תקין ונאלצתי לעבור הפסקת הריון . אל תתיאשי תסתכלי קדימה אני בטוחה שתצליחי ההרגשה היא נוראית מי כמוני יודעת האכזבות החוזרות אבל, רק קדימה . עשית אולי בדיקות לקרישיות יתר ?