סיכויי הפרית מבחנה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

29/12/2001 | 20:15 | מאת: קרן

שלום רב אני בת 28 ומנסה מזה כשנתיים להרות, אובחן אצלי אנדומטריוזיס קשה שמאופיין בהדבקויות בכל האגן,אנדומטריומות ושחלות חסומות (באחת מהן סקטוסלפינג),עברתי שתי לפרסקופיות ניתוחיות בהן הוצאו חלק מהציסטות (שחזרו להופיע לאחר חודש של מחזור) וכריתת שתי החצוצרות. עברתי שתי הפריות מבחנה בין שני הניתוחים, בהפריה הראשונה מתוך 5 ביציות הופרו 2 הוחזרו 2 ולא נקלט הריון. בהפריה השניה נשאבו 8 ביציות הופרו 6 והוחזרו 3 ההריון נקלט בהתחלה אך לא המשיך להתפתח. העוברים הינם בין 6-10 תאים ועובי הרירית הינה 12 מ"מ. שאלתי היא מהם הסיכויים שלי להכנס להריון ומהו פרק זמן סביר להערכתך? אנא ענה לי למרות ששאלתי אישית מאוד אך אני מיואשת מאוד ועל סף דיכאון קשה וההורמונים לא מוסיפים כלל במצב זה. בתודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

מניסיוני יש לך סיכויים סבירים מאד להיכנס להריון, והכוונה ב"סביר", זה לא יותר מ- 3 מחזורי טיפול. יש לי מספר מטופלות עם רקע דומה מאד לשלך וכולן הרו תוך זמן סביר. אין שום סיבה ליאוש. אם תיצרי איתי קשר ישיר, אנסה למסור לך טלפונים עם מטופלות שלי עם סיפור זהה לשלך, שיספרו לך שאין כל סיבה לדיכאון, והאושר ממתין מעבר לפינה.

10/01/2002 | 00:07 | מאת: arie

קרן ערב טוב לפי הנתונים שלך אין כל סיבה שהריון לא יקלט לאחר הפריות מבחנה ,מספר התאים סביר להחזרה ועובי רירית הרחם במצב אידיאלי . אני מטפל אלטרנטיבי והיו לי נשים שטופלו על ידי בהצלחה ,לאחר שטיפול לפני החזרה הביא אותם למצב של רוגע ואיזון .

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית