רירית לא טובה ואני מתוסכלת וחיבת פיתרון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

21/06/2026 | 22:40 | מאת: לאה

אשמח לעצות אני בת 46 רוצה להשתמש בביציות מוקפאות. 10 חודשים אחרי קיסרי אלקטיבי. בהסטרו לא ראו הידבקויות. סבב 1 קיבלתי פרוגילוטון הרירית הגיעה בשיא ל4 והיתה תלת. . אחכ התחלתי סבב עם אסטרופם כמה ימים, ומעבר לפרגובריס והכל התחרבש. קיבלתי מחזור תוך כמה ימים. עכשיו 10 ימים על אסטרופם וגינלי 3 פעמים ביום. הרירית רק 4.5 ולא תלת. E2 הוא 16 אלף. Lh4 . יש 2 זקיקים שהתפתחו לגודל 13 ו20. אשמח לעצתך מה אפשר לעשות? ועוד שאלה אם הרירית לא תלת כבר 10 ימים ונגיד שעוד כמה ימים היא תהיה תלת האם כדאי להחזיר בכל זאת או להמתין לחודש הבא? האם יש הצלחות בכזה מצב?

אם הרירית רק 4.5 מ"N אז כדאי לנסות הכנה אחרת.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית