החזרת עובר לאחר טיפול כושל

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

21/06/2026 | 18:37 | מאת: יעל

שלום פרופ׳, עברתי החזרת עובר קפוא בטיפול הורמונלי שלא צלח. שאלתי האם אפשר להחזיר עובר נוסף ללא הפסקה ודימום(באמצעות פרוגילוטון כי אין אני לא מקבלת ווסת טבעי)?

אחרי כישלון של החזרה תגיע ווסת ואחריה ניתן להחזיר עובר אחר.

22/06/2026 | 19:10 | מאת: יעל

אני לא מקבלת ווסת ולכן שואלת אם אפשר לחבר את הטיפול ההורמונלי ולהחזיר עובר פעם נוספת?

אין לי מספיק נתונים לענות לך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית