תחילת הריון.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור שלום רב, היום אני בשבוע 6פלוס5 להריון. ביצעתי בדיקת us ראשונה בשבוע 5, בה ראינו שק הריון ושק חלמון בלבד. הבדיקה הבאה שלי תהיה ביום חמישי הקרוב בשבוע 7 בדיוק. נקלטתי מהזרעה, ומתחילת ההריון אני על תמיכה של 3 דופסטון ביום. אני נורא חרדה האם ההריון מתפתח תקין או שמשהו לא בסדר. אני לא חשה תסמינים מחשידים, יש לי פה ושם קצת כאבי בטן קלים , בחילות והגעלות ממאכלים מסויימים. ללא דימומים או הפרשות דמיות. כן יש הפרשות שמזכירות הפרשות של ביוץ - קצת צמיגיות וסמיכות. השאלה שלי היא האם היתי חשה תסמינים קשים במידה וההריון לא היה מתפתח תקין? האם היו צפויים דימומים? האם התמיכה של הדופסטון יכולה ״להסתיר״ הריון לא תקין? אני מאוד מתקשה לחכות לבדיקת דופק בחמישי
תודה פרופסור. האם התמיכה של הדופסטון יכולה להסוות הריון לא תקין? הכוונה אם במידה וחלילה יש הפלה האם הדופסטון יכול לעצור דימום והפרשות ואז להסתיר את זה?