הפלה שלא נגמרת.......

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

25/01/2024 | 13:05 | מאת: סיוט

פרופ זיידמן שלום רב לפני שבועיים לקחתי ציטוטק בגלל עובר שהפסיק להתפתח. זה היה בשבוע 7. פעם 1 קצת דימומים. פעם 2 יצא השק וקצת דימומים. ביקשתי פעם 3 וסרבו בעקשנות מעצבנת. גם ככה יש לי היפוטוניה אז שלא יצפו שהרחם תתכווץ בקלות כי כל השרירים שלי קצת רפויים. אבל התעקשו והפנו אותי לגרידה בלי להתבלבל ובלי לחשוב לרגע על הנזק שזה עלול לגרום . בפרט שאין לי רגע להתעכב בגלל הגיל. במשך כל הזמן הזה דימומים. אם לוקחת אספירין משהו יוצא. אם לא לוקחת, אז פעם ביום רק במאמץ בשרותים יוצא קריש אחד. לא יכולה להמתין לוסת הבאה כי חיבת לבתחיל סבב ואם לא הכל יתנקה אפספס עוד חודש בגיל קריטי. היום ב us רירית הטרוגנית בעובי 5.4. הודגם זרימת דם לתוכה מהקיר האחורי הוגדן תוכן בצוואר כ9.6 ממ ( הערה שלי: לפני 5 ימים היה 11 ממ) שאלותי 1. האם זה יכול להעיד על קרישיות וכדאי שאקח אספירין כדי לסייע לחומר לצאת? השיקול שלי הוא שהבנתי שאספירין אולי מרחיב כלי דם ואילו אני צריכה הפוך, שהרחם תתכווץ. 2.האם ניתן לבקש ועדה כדי שיאשרו לי שוב ציטוטק? 3. האם בהיסטרו אבחנתית יוכלו לנקות את הרחם?

1. לא 2. אין צורך בוועדה 3. כן

25/01/2024 | 17:43 | מאת: מתערבת רגע

יש היסטרוסקופיה שנקראת See&treat. היא אבחנתית שעושים פה את הפעולה (לא בכל מקרה אפשר לעשות את זה ממה שאני זוכרת) תקראי עליה. לא כל רופא לדעתי עושה את השיטה הזו, אבל תבדקי.

25/01/2024 | 20:04 | מאת: סיוט

התכוונתי להיסטרו שאת מדברת עליה. ולפרופ זיידמן אשמח לדעת מה הפרוצדורה לקבל עוד ציטוטק? אני מרגישה שנתקלת בחומות בטון. מה כבר ביקשתי? לנסות להימנע מהתערבות כירוגית. כמה זה כבר עולה להם? אפשר ללחוץ על הרופאים בקופה ולקבל?

אולי תפני למרפאת "בדרכך" בשיבא.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית