ריבוי זקיקים ביוץ טבעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי התחלתי טיפול בגונאל כשבוע ואז הרופא אמר שנפסיק את הטיפול בעקבות ריבוי זקיקים ושלא נזריק אוביטרל. הגעתי לזקיק 18 ועוד כמה בגודל 15 אבל הlh נמוך, האם יגיע ביוץ טבעי בהמשך? ואם אפשר לנסות באופן טבעי לקיים יחסים ללא הזרעה
יתכן שיהיה בהמשך ביוץ. אם תנסי באופן טבעי להרות את מסתכנת בהיריון מרובה עוברים.
תודה על המענה, ואם אתמול בבוקר האסטרדיול- 1977 פרוגסטרון- 2.5 LH- 5.4 והזקיק הגדול 18 ועוד ארבעה 15 והפסקתי גונאל מלפני יומיים, מתי להשערתך הביוץ?
היום התוצאות היו זקיקים בגודל (18,17,22,17) ותוצאות בדיקות דם: אסטרדיול 3481 פרוגסטרון 3.2 Lh- 6.5 האם זה כבר ביוץ? אם לא אז יודע להגיד מתי בדיוק? תודה רבה