מה אומרים המחקרים????
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ' מאיזהש בוע חייבים לשכב רק על צב שמאל בשינה? קראתי דברים מלחיצים ומה עושים אם אין שליטה על מה שקורה בשינה?
תודה קראתי שלפני עשר שנים בפורום שלך כן המלצת לישון על צד שמאל או לפחות לנוח במהלך היום ע צד שמאל. האם מאז יצאו מחקרים חדשים שאומרים שזה לא משנה באמת?
למרות שהמחקרים קצת סותרים, יש באמת המלצה אחרי שבוע 28 לנסות לישון על הצד בטענה שזה יכול להפחית בחצי את שיעור העוברים שלא נולדים חיים.
(מספר מקשר)
האם שכיבה על צד שמאל יכולה חלילה למעוך את העובר? כשאני על צד שמאל מרגישה את האיברים שלו מאשר על הגב
פרופ' זיידמן דניאל