מתי להחזיר וסיכויים..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול בוצעה שאיבה של 10 ביציות, 7 הפריות היום התקשרו ואמרו שהרופא יחזיר ביום שישי זאת אומרת עובר יום 3 לפני בערך שנה הוחזר טרי יום 3 ונכשל, מוקפא יום 5 הצליח (נגמר בלידה שקטה) אני יותר מאמינה ביום 5 אבל מפחדת שלא יחזיק…מה האחוזים שמתוך 7 הפריות ישרדו ליום 5? ומה אתה היית מחזיר? תודה
אני לא יודע בת כמה את, אבל אצל אישה צעירה יש סיכוי של מעל 50 אחוז שיושג בלסטוציסט. עדיף תמיד להחזיר ביום 5, אבל באמת קיימת תמיד אפשרות שלא יהיה מה להחזיר החודש ביום 5.
בת 28 היית מסתכן ומושך עד יןם 5? מתוך 7 עוברים קיים סיכוי? צריכה את דעתך אתה מומחה בתחום
בטיפול הקודם לפני כשנה היו 12 ביציות 9 הפריות 2 שרדו ליום 5
אז סביר שגם הפעם ישרדו ליום 5, אבל הכי טוב זה להתייעץ עם הרופא המטפל שמכיר אותך הכי טוב.