בעקבות היסטרו אבחנתית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי שתי שאלות לאחר היסטרו אבחנתית: 1. הרופאה אמרה שהצואר רחם שלי אחורי. אף פעם לא אמרו לי זאת. האם זה תלוי יום בחודש, או תלוי במידת מלאות שלפוחית השתן או במיומנות הבודק, או שזה משהו קבוע? 2. אני פשוט לא שרדתי את הכאב של המילוי במים. יש מצב שאשרוד הריון? הרי בהריון הרחם יותר גודלת... אני ממש הופכת להיות עם פחות ופחות כח סבל עם הזמן. תודה
תודה על התשובות פרופ יקר. אני חושבת עליך הרבה. איך אתה ממשיך לעזור ולסייע לכל מי שצריכה למרות הימים הקשים והלא פשוטים שעוברים על כולם ועליך במיוחד. אתה מדהים. תודה רבה!!!!
פרופ' זיידמן דניאל