דימום כבד לאחר נטילת זואלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודשיים הפסקתי נטילה של גלולות זואלי שלקחתי במשך חודש וחצי. הפסקתי באמצע החבילה את הגלולות כי הן עשו לי ממש רע. הוסת הראשונה אחרי הגלולות הייתה עם דימום כבד במשך 9 ימים. לפני 12 ימים קיבלתי וסת עם דימום מוגבר שלא מפסיק עד עכשיו. השאלה האם זה נורמלי? האם יש ממה להילחץ? האם הדימום מסוכן או שזו תופעה מוכרת? אני צריכה להתפנות למוקד נשים? מה לדעתך עליי לעשות? חשוב לי לציין שאני עד ללפני הגלולות הייתי עם וסתות של עד 5 ימים גג. עם נטילת הגלולות בכלל לא הייתה לי וסת. תודה רבה מראש
כנראה שחל שיבוש של הביוץ בעקבות נטילת גלולות. רופא הנשים יוכל לתת לך פתרונות.