היסטרסקופיה .
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, אני בת 34 ברקע אנדומטריוזיס .רוצה לנסות הריון נוסף. בעברי הרבה מאד הפלות וסיבוכי הריונות כולל לידה מוקדמת והיפרדות שליה. ועכשיו- אני רוצה לנסות הריון נוסף קיבלתי המלצה לבצע היסטרקופיה אבחנתית לפניי הריון נוסף. (בצעתי לפניי שנה) מאז המשכתי עם הגלולות .. האם יש צורך לבצע שוב בדיקת היסטרסקופיה?
אם ההיסטרוסקופיה לפני שנה הייתה תקינה, ולא היו עוד הפלות או סיבוכים מאז -- למה שיהיה שינוי במצב חלל הרחם?
כי- יש לי אנדומטריוזיס ואדנימיוזיס ואני חוששת מהידבקויות בחלל הרחם. (היו לי בעבר מס' פעמים שדרשו היסטרו ניתוחית.) כמות הדימום פחתה משמעותית. השאלה - אם יש סיכוי שבתוך שנה משהו כן משהו ישתנה ?