לגרום ע"י כדורי מחזור לביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישה שמפאת הקרנות וטיפולי כימותרפיה שחלותיה אינן עובדות, ומקבלת מחזור רק ע"י כדורים, כיצד יכולה לבייץ ע"י הוסת שבאה מהכדורים?
אם השחלות אינן עובדות לגמרי כבר לא תוכל לבייץ. אם הרירית לא נפגעה, אז ניתן לעבות לה עם גלולות או תרופות דומות את הרירית, וכשתפסיק את הכדורים תקבל ווסת.
הי מקבלת ווסת ע"י כדורים, והרי הביוץ הוא חלק ממחזור הוסת, אם ככה מדוע אינה מבייצת?
השחלות שלה פועלות: 0.03 מה זה אומר?
אם אתה מתייחס לבדיקת AMH אז זה משקף רזרבה שחלתית נמוכה, כלומר כמות קטנה של ביציות בשחלות. אבל לא מורה בהכרח על חוסר תפקוד. יתכן וגם רמות ה- FSH גבוהות מאד. כדאי לקבל יעוץ מסודר אצל מומחה.