מצב הרירית אחרי ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי פרופ זיידמן, אני לקראת החזרת עובר קפוא. קיבלתי אוביטרל והתרחש ביוץ והרירית שהיתה 9 ס״מ תלת שכבתית הפכה לאחר הביוץ ל-7 ס״מ ללא קו אמצע. אני מבינה שזה יכול לקרות וסקרנית לדעת אם זה נורמלי, ואם כן- מדוע מודדים בכזו דקדקנות את הרירית לפני הביוץ כשבעצם אחרי הביוץ, בזמן החזרת העובר, הרירית היפה שהיתה קודם משתנה לגמרי.
תיקון להודעתי הקודמת- 9מ״מ ולא ס״מ :)
ההחלטה על החזרה נעשית לפי מצב הרירית לפני שנחשפה לפrוגסטרון. לאחר חשיפה לפרוגסטרון הופכת הרירית משגשוגית לרירית הפרשתית. האחרונה קומפקטית יותר ולכן לעתים קרובות נראית דקה יותר.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל