בטא לא מכפילה מספיק
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופסור עזרה דחופה - 14/9 - החזרת עובר יום 5 21/9 - בטא 38 22/9 - בטא 49 24/9 - בטא 81 (עליה של 1.65 מלפני יומיים, קצת יותר מהכפלה מלפני 3 ימים) 26/9 - בטא 150 (עליה של 1.85) הרופא אומר שזה סימן לא טוב ומתקדם לאט מידי. בכל מקום כתוב שצריך להכפיל כל 48-72 שעות זה הכפיל אחרי 72 שעות אז למה לא? לדעתך יש סיכוי?
אני רואה שענית למי שמעליי. רק לוודא שלא פיספסת אותי אני פשוט ממש בלחץ
תודה על המענה. עשיתי היום בדיקה נוספת ויצא 363 (לעומת 150 לפני יומיים) מה זה אומר?
פרופ' זיידמן דניאל