שאלה לצום יום הכיפורים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום, קבלתי היום בטא שלילית. מפסיקה קלקסן, מיקרופירין ופרדניזון 10. שאלתי לגבי תמיכת 3 אנדומטרין ליום שלקחתי. אם רוצה להמשיך לקחת אנדומטרין עוד קצת כדי לדחות ווסת ביומיים שלושה (יודעת שזה לא בהכרח יעכב אותה). 1. האם אפשרי לקחת אנדומטרין ולצום כרגיל ביום כיפור? בעצם רוצה לדעת שאין בעיה לצום כשלוקחים פרוגסטרון ( יודעת שבאסטרוגן יש ענין של סכנה לקרישי דם אולם האם בפרוגסטרון וצום יש חשש כלשהו?) 2. האם אפשר לרדת ל 2 ביום?רק למטרת דחיית ווסת אם בכלל יעבוד או שרצוי להמשיך באותו מינון. תודה
פרופ' זיידמן דניאל