אולטרסאונד בטן לאחר לידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ שלום, אחותי, כחודשיים לאחר לידה, עשתה אולטרסאונד בטן בעקבות מעט כאבי בטן תחתונה שחשה. בפענוח נרשם שהודגמה הרחבת אגן כליה ימנית בגודל 1.5 ס"מ. כל השאר תקין. שאלתי, האם ייתכן שזה בעקבות הריון ולידה? האם זה דבר שכיח? האם זה משהו שיורד לאט וחוזר לתקנותו? כשנה לפני ההריון יצא לה לעשות בהקשר אחר סיטי בטן והכל היה תקין ולא הודגם ממצא כזה. תודה רבה
תודה. אתה מתכוון לא חריג בהריון/לאחר לידה או ממצא לא חריג בכללי? הממצא הודגם כחודשיים לאחר לידה. רשמת "יכול" להשתפר. אני מבינה אם כן שייתכן וגם לא. האם זה מסוכן? האם יש מה לעשות כדי לשפר? תודה
פרופ' זיידמן דניאל