תרומת ביצית או להמשיך עם ביציות שלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 44 לאחר 3 הפלות מ IVF חוששת להמשיך מהביצית שלי, אך השותף להורות משותפת לא מוכן לתרומת ביצית וזה אומר שאשאר לבד והתחלתי לברר על תרומה כפולה אך לא מסוגלת לעשות זאת ואני כבר לא יודעת מה לעשות. איך להפסיק את הטיפולים מהביצית שלי. יש נשים שנכנסות להריון בגילי אך הסיכון והסיכוי משפיעים עלי. הפלה אחת בגרידה ושתי הפלות בציטוטק והסטרוסקופיה ניתוחית, רירית 7 עם הורמונים. מה הית אומר לי. יש לי ביציות. בסבב נשאבות 5 ביציות. עד לפני חצי שנה הם היו באיכות גבוהה ובפעמיים אחרונות באיכות נמוכה. תודה, מרים
האם החלפת זרע, בתרומה מבנק הזרע יכולה להעלות את סיכויי ההצלחה מהביציות שלי?