דימום שבוע 18 מה עושים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ׳ שבוע 18 (שרירן ושלית פתח אחורית). כבר היו דימומים בשבועות מוקדמים יותר ודימום חזק בשבוע 13 עם חשד להפלה מאיימת. היום בבוקר היה לי בניגוב דם חום ורדרד, ניגשתי לרופא שבדק בספקולום, אולטרסאונד וגינלי ובטני ולא ראה מה מקור הדימום. אני ממש מפחדת כי זה שליש שני. האם דימומים בשליש שני עלולים לקרות?? ומה המקור שלהם?? האם על כל דימום להיבדק?
האם על כל דימום להיבדק? גם אם הוא חלש בניגוב? האם תמיד במצבי דימום בודקים עם ספקולום וus וגינלי?
אם מדובר בדימום משמעותי שלא ארע לפני כן רצוי לבדוק את המקור. ספקולום וus וגינלי יכולים לסייע באיתור סיבת הדימום.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל