שאלה לגבי ציסטה מחוץ לשחלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום, בפרוטוקול ארוך. בשלב לקיחת הורמונים לגיוס זקיקים. במעקב זקיקים נאמר שיש אולי ציסטה פראשחלתית בגודל 13מ"מ. הטכנאית לא ידעה לומר ב100% שזה לא זקיק בשחלה אבל היה נראה לך שזו ציסטה מחוץ לשחלה (פראשחלתית) זה לא נאמר לי בעבר במעקבי זקיקים במשך שנות טיפולי ivf. אשמח להבין יותר: כיצד נוצרת ציסטה כזו? האם נוצרת בגלל הורמונים בטיפולי ivf? האם היא יכולה לגדול? האם ההורמונים בטיפולים יכולים לגרום לה לגדול? אני לאחר הוצאת שרירן לפני כשנתיים בלפרוסקופיה ולכן חוששת ורוצה להבין יותר. תודה
פרופ' זיידמן דניאל