כאבים חזקים מאוד שבוע 17
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ׳ רשמתי לא מזמן שאני עושה המון בדיקות us עקב כאבים חזקים בבטן וגב תחתון שמעירים אותי גם מהשינה. נבדקתי שבוע שעבר והיום בלילה התעוררתי שוב מכאבים חזקים:(. יש לציין שיש לי שרירן שמאלי שייתכן ומקרין. האם אתה ממליץ כרגע לפעול לפי הפרוטוקול ובעיקר לנוח ולקחת אקמול? או על כל כאב משתק ללכת להיבדק? יש לי תור לרופא הריון בסיכון עוד שבועיים אבל להיבדק תמיד אפשר במיון נשים. אני מרגישה אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות. מדובר על הריון ראשון
כלל טוב בהיריון הוא שמיחושים שעוברים אחרי חצי שעה של מנוחה לא מחייבים בדיקה חוזרת, בעוד שכאב שנמשך ומתגבר מחייב בדיקה.