אחוזי הפריות..... האם תקין? מעט מדי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאיבה שנדחץה. מתוך 13 זקיקים נשאבו 7 ביציות. 6 בשלות מתוכם 3 עוברים. זה נחשב מעט? יש עילה לתביעה על מחדל? בדרך כלל יש לי 100 אחוז הפריות וכמעט כולן מעולות.
גרוע מזה, העוברים הללו הוקפאו כי עם הזמן שעבר בשל דחית הטיפול הפרוג עלה והרס את הרירית. אני לא תולה בעוברים אלו שום תקוה וחושבת לעשות עוד טיפול אחד לפני שעוזבת הכל ופורשת. בכל מקרה הולכת לתבוע את בית החולים על עלות הטיפול הבא שככל הנראה לא ימומן בשל היות הקפואים ועל כל העוגמת נפש והסכוי שאוותר ללא ילדים. לפני כן מעונינת להעביר את העוברים הדפוקים הללו למקום אחר. אם אתה או מישהי בקהל יודעת מה הפרוצדורה, לאיםה כדאי להעביר ומה העלות אשמח מאוד. תודה רבה
אין צורך אנימיודעת לבד בדיוק מה היו המחדשים. והגדול ביותר היהבדחיית הטיפול ביומיים שגרם לתנאים לא אופטימליים לשאיבה. תודה בכל אופן. אני אסתדר