דימום 6 שבועות לאחר לידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, בת 30, בריאה בד"כ, 6 שבועות לאחר לידה שלישית. לאחר הלידה היה לי דימום כשלושה וחצי שבועות ולאחר מכן הפסיק לגמרי, הייתי בביקורת אצל רופא כולל אולטרסאונד ואמר לי שהכל תקין. כמה ימים לאחר מכן קיימתי יחסים עם בעלי פעם ראשונה מהלידה. יום למחרת הופיע דימום אדום בכמות מעטה לא כמו מחזור. מאז 4 ימים כל בוקר שאני קמה יש לי התכווצויות ברחם ודימום אדום בעיקר בניגוב ובכמות מעטה עד בינונית שלא דורש פד, ולא דומה למחזור. ובשאר היום כלום כלום. ממש בקושי בניגוב. האם הגיוני שזה קשור לקיום יחסים או שזה צירוף מקרים? כמובן שמאז לא קיימנו יחסים שוב. יש לציין שלא קיבלתי מחזור עדיין מהלידה. אני מאוד מודאגת! מה זה יכול להיות?