אולטרסאונד כל שבוע בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ אני בחרדות כי מדובר על הריון ראשון בגיל לא צעיר. שבוע 16 ומתחילת ההריון המון בדיקות us בגלל סיבות שונות. האם יש סכנה בלעשות us כל שבוע? שואלת כי אני בלחץ וקשה לי להמתין חודש עד לבדיקה הבאה. כרגע לא שוקלת us ביתי אלא רוצה לעשות במרפאה, האם זה בסדר ואין חלילה סכנה?
מה הכוונה אם יש צורך? ואם נניח עושים us פעם בשבוע לאורך ההריון ללא שום אינדיקציה? במצב הזה לא מומלץ? אשמח להבין למה תורה
לא מומלץ לעשות בדיקות אולטראסואנד ללא סיבה בהיריון. חרדה של האם יכולה להיות סיבה טובה.
היום נבדקתי שוב עקב כאבי גב תחתון שהתחילו באמצע הלילה. האם זו אינדקציה להיבדק? בדכ אני מגיעה אם יש לי כאבים ובכל מקרה אני מעוניינת לדעת למה לא מומלץ להיבדק כל שבוע? האם בגלל שזו בדיקה מסוכנת שפולטת קרינה? האם בגלל שמדובר בבדיקה מיותרת כמו שמישהו ילך כל שבוע לעשות בדיקת דם? האם יש סכנות הטמונות בus?? אודה למענה תודה