זקיק דמי בשאיבה......
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב עשיתי היום שאיבה בין היתר יצאו 2 זקיקים דמיים. מה זה אומר לגבי הזקיק? האם בus היו רואים שהוא עכור? מה הסיבה לזה? מה זה אומר לגבי הביצית?
זקיק שבשאיבה זה היה נראה כאילו שואבים דם במקום נוזל שקוף כפי שהיה בזקיקים האחרים. האחות אמרה לרופא שזה דמי וזה באמת היה דמי. מענין אם היו עושים us לפני כן האם זה היה זקיק עכור ואם כן מה זה אומר לגביו? שבייץ? שהתנוון מרוב הזמן שחיכה? משהו איר? והאם בכזה זקיק יש ביצית? ואם כן האם הביצית תהיה טובה?
שכחתי לציין שעשיתי שאיבה הלי הרדמה לכן יכולתי לראות את זה
פרופ' זיידמן דניאל