תרומת ביצית - איך ועד איזה גיל עם מימון ivf..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ. והמון תודה..אנא תשובתך.... בת 44-מנסים להרות ..ivf כרגע 4 נסיונות ללא הצלחה . מתחילה לחשוב על תרומת ביצית . אנא תשובתך : 1 . אם אתחיל עם תרומת ביצית רק בגיל 45.. אז כבר לא יהיה מימון ל הליכי ivf ? 2. האם ivf עם תרומת ביצית ניתן רד עד גיל 45 עם מימון ivf ?
האם המימון הוא לתהליכי ההפרייה ? מה בנוגע למימון התרומה עצמה?.. נקווה בכל מקרה... שלא נצטרך
הביטוחים המשלימים של הקופות נותנים החזר חלקי (7-13 אלף שקל) לעלות רכישת הביציות. המימון של הקופה הוא להפשרת העובר הקפוא והחזרתו לרחם.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל