מלטונין לשיפור איכות ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ שלום קראתי שיש מחקר שמצביע על כך שלקיחה של מלטונין לפני שאיבה יכולה להשפיע לטובה על איכות ביציות. הבנתי שאין המלצה על זמן ואולי רצוי כ30 יופ לפני שאיבה אולם גם לקיחה מהתחלת סבב הזריקות יכולה להועיל. להבנתי אין יותר מדי מחקרים בנושא ולכן זה לא משהו מאוד מוכח. אשמח לדעת: 1. האם לקיחה של 3 מ"ג יכולה להשפיע על משך המחזור (קראתי שזה אולי מעכב את השלב ראשון, כלומר מעכב ביוץ)? 2. האם לקיחה תוך כדי סבב טיפול מפריעה לפעילות הזריקות עצמם (פרגובריס/מנופור) או לאוביטרל? 3. האם לקיחה ערב לפני פרופיל הורמונלי יכולה להשפיע על התוצאות לרעה וכיצד? 4. האם לקיחה זה משהו מצטבר? או שאם מפסיקים אז ההורמון חוזר להיות כתמיד? תודה