דימום שחזר בהריון שבוע 14
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ׳ לפני שבועיים דימום מסיבי עם קרישים. נבדקתי במיון ושוחררתי. לאחר מכן סקירה פלוס שקיפות שיצאו טפו טפו תקינים. לאורך ההריון סובלת מכאבים שונים. היום בבוקר התעוררתי עם כאב חד בצד שמאל וכאבים דמויי התכווצות שמזכירים מחזור. בצהריים חזר הדימום (הופיע ככתמים חומים ואולם הפחד שלי שחלילה יתחזק) ושוב הגעתי למיון להיבדק. הרופאה לא ידעה ממה זה נובע ואמרה שעל כל דימום מומלץ להיבדק. טענה שלא אמורים להיות דימומים בשלב כזה וגם פרוגסטרון לא יעזור. אני חיה מבדיקה לבדיקה וכמעט כל כמה ימים נבדקת בגלל סיבות שונות. מה עושים במצב כזה? משתדלת לנוח כמה שאפשר. מה הסיכוי חלילה להפלה בשבוע כזה? תודה
נשים רבות חוות דמם לדני במהלך ההיריון. ככל שיחלוף יותר זמן מאירוע הדמם המסיבי, כך יפחת הסיכוי להפלה.