הריון לאחר IVF תמיכה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר IVF ראשון שהחזירו עובר בן 3 ימים ביום שישי לפני שבועיים לקחתי תמיכה סינרל פעמיים ביום היום בטא 266 פרו127 אסטרוגן 2940 ואמרו לי מהמחלקה להפסיק את הסינרל אמרו לא לקחת שום תמיכה אחרת כמה זה מקובל שלא נותנים תמיכה? ואם יש סיכוי להריון תקין בלי תמיכה לציין בעברי הריון תוך רחמי שהסתיים בהפלה שבוע 6 והריון ספונטני חוץ רחמי שנגמר עם מטורטקסט האם לאור הנתונים באמת אין צורך בתמיכה מכל סוג שהיא ? תודה רבה
מאחר ורמות הפרוגסטרון שלך גבוהות את לא חייבת תמיכה. ברור שאין בעיה להמשיך לקחת אם את מעוניינת.
אפשר להמשיך בסינרל או שהוא לא טוב בהריון
הסינרל לא מזיק להיריון, אבל יעילותו יורדת כאשר הגופיף הצהוב לא ממשיך להפריש פרוגסטרון.