צטרוטייד בתחילת פרוטוקול טיפול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' שלום, עשיתי טיפולי ivf עם פרוטוקול קצר שמתחיל בצטרוטייד ביום או יומיים הראשונים של הווסת וביום שלישי מתחילים פרגובריס עד הזמן ללקיחת אובטרל (משלב מסוים לקחתי שוב צטרוטייד למניעת ביוץ). אשמח להבין: 1. מהי המטרה בדיוק של צטרוטייד בתחילת פרוטוקול? על מה משפיע? האם מטרתו להוריד fsh ואיך בדיוק זה משפר סבב?האם זה למטרת סנכרון זקיקים? 2. האם מקובל לתת אותו יום אחד או יומיים? 3. פעם אחת במקום צטרוטייד קבלתי דקפפטיל, האם המטרה אותו דבר?האם זה עושה את אותה פעולה ומשפיע באותה צורה? תודה
1. זה אמור להפחית גם LH ולאפשר גיוס טוב של ביציות. 2. לפי הנחיות הרופא. 3. הם עובדים בצורה הפוכה. דקאפפטיל בתחילת הווסת מקפיץ את רמות ה- FSH.