טיפולי ivf ובירורים לגבי תרומה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' שלום, בת 44, רזרבה נמוכה, לאחר 3+ שנים של טיפולים, לא מעט שאיבות ו 2 הפלות (בגיל 41 ו43) עקב עוברים שלא התפתחו. בשנה אחרונה בוצעו החזרות עוברים יפים יום 3/4 ללא הריון. מתחילה עכשיו לחשוב על נושא ת.ב. ובמידה וזה בכלל הכיוון, אתחיל בבירורים. הבנתי מלא מעט נשים שהבירורים לוקחים זמן. ולכן, אני חושבת להמשיך בטיפול ivf תוך כדי הבירורים. מה דעתך? האם זה נשמע הגיוני שכל עוד אני בבירורים, לבצע ivf במקביל? האם אתה רואה מניעה להמשיך בטיפול ivf? תודה רבה
פרופ' זיידמן דניאל