שאיבת ביצית-מתי מוכנה חשאיבה..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנא תשובתך... 1. בסבב האחרון נטלתי דקפפטיל בתחילת המחזור לאחר שינוי פרוטוקול. לאחר מכן לפני השאיבה נתבקשתי ליטול 2 דקפפטיל יחד עם האוביטרל. לא לקחתי את הדקפפטיל שלפני השאיבה אלא רק את הדקפפטיל ביום השני עד הרביעי של המחזור .. שאלתי : האם אולי הדקפפטיל שלקחתי בתחילת המחזור דיכא את קצב ההתפתחות של הזקיק - ואז בגלל שלא לקחתי 2 דקפפטיל לפני השאיבה - אז הביצית לא היתה מספיק בשלה - לשאיבה ?.. 2. שאלה נוספת בבקשה: האם זקיק בגודל 17 ראוי לשאיבה ?...
פרופ' זיידמן דניאל