החזרת מוקפאים בסס טבעי או הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 48. מחזור סדיר רירית מצויינת. ברקע-לח״ד וקרישיות יתר. עד כה נקלטו רק עוברים טריים. החזרת המוקפאים היתה על בסיס טבעי. בעבר לא הסתדרתי עם גלולות, גם לא עם אלה ׳מהדור החדש׳. 1. האם בשל הגיל ולמרות שהרירית עבה, עדיף סבב הורמונלי? עם הכנה של אסטרוגן. 2. האם יש הבדל בין תופעות הלוואי של הצורות השונות של אסטרדיול? האם יש עדיפות למדבקה או ג׳ל על אסטרופם למשל? 3. האם העובדה שיש לי ברקע לח״ד (מטופל) וקרישיות לא מאד משמעותית אך מחייבת קלקסן מסוכנת עם אסטרוגן?
פרופ' זיידמן דניאל