דימום משליית פתח אחורית או משהו אחר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ׳ לפני מספר ימים סקירה פחוס שקיפות שיצאו ברוך השם תקינים! שבוע קודם היה דימום מאסיבי עם קרישים ובבית חולים אמרו הפלה מאיימת. טפן טפו זה נפסק אבל היום חזר הדימום ככתמים והפרשות חומות. יש לציין שהרופא בסקירה אבחן שליית פתח אחורית ואמר שמזה הדימום ושזה יכול לחזור. עכשיו אני ממש בחרדות כי קראתי שעל כל דימום צריך להיבדק, מצד שני כבר נתנו אבחנה אבל מצד שלישי איך אדע מה באמת מקור הדימום?? האם כל פעם שיש דימום להגיע למיון? אני מותשת מאוד
פרופ' זיידמן דניאל