דימום אחרי החזרה הפרשות עם קצת צבע ורוד רק בניגוב
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי החזרת עובר שהיתה בתאריך 13/7 היום 10/8 אתמול כשהייתי מנגבת הופיע קצת דם עם הפרשות , דיברתי עם הרופא ונתנה לי עוד דופוסטון , לא לקחתי את התמיכה קודם בקפדנות , האם יכול להיות שזאת הסיבה ? האם זה יפסיק אחרי הדופוסטון ומתי אמור להפסיק ?? אני מאוד לחוצה וחוששת מהפלה !
תודה על התשובה גם רציתי להגיד שלפני שלוש שבועות היה לי יתר גירוי שחלתי והתאשפזתי שבוע במהלך השבוע שאחריו החלו התופעות בשיפור הבטן חזרה כרגיל וגם המשקל . אבל השבוע שעבר ביום רביעי התחיל דימום קל בניגוב עד היום הוא נמשך באותה כמות עם כאבי גב תחתון ולחץ בבטן תחתונה השאלה שלי היא האם זה יכול *להיות מהיתר גירוי? אני ממשיכה בדופוסטון ואסטרפום ונרות *והאם יופיע דופק עכשיו ההחזרה היתה ב13/7 ? * באילו מצבים צריך לחזור לרופא ?
כל תלונה חריגה, כמו כאבי בטן או דימום משמעותיים מחייב פניה לרופא המטפל. דופק ניתן לראות 4-5 שבועות לאחר ההחזרה.