שאלה שצריכה מענה מהר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי שאלה מאוד מביכה אך אין ברירה אלא לדעת. קיימתי יחסי מין עם שני גברים במקביל. עם אחד מהם בתחילת חודש ( תאריך 7,9 לחודש) ועם אחד ב17 לחודש. לאחר 6 ימים ב23 לחודש גיליתי שאני בהריון בסטיק שתן ויום למחרת עשיתי אולטרסאונד ובטא שהיתה 390. באולטרסאונד ראו רירית מעובה של 22 ממ ובספק עיגול קטן. האם ניתן לדעת ממי נכנסתי להריון? הגיוני לגלות הריון אחרי 6 ימים? האם זה נחשב 6 ימים או 7?
מבחינת ציר הזמנים הגיוני לגלות הריון בסטיק ביתי לאחר 6 ימים? וכבר יום למחרת יש גם בטא של 390 ורירית מעובה מאוד באולטרסאונד?
פרופ' זיידמן דניאל