קבלת מחזור לאחר נטילת מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, סיימתי ליטול גלולות (10 ימים) לצורך ספיגת שתי ציסטות גדולות שהפרישו הורמונים. ביומיים האחרונים לנטילה וגם כעת לאחר סיום הנטילה יש הפרשות חומות אך טרם הגיע מחזור. האם זה תקין שטרם קבלתי מחזור (עברו 3 ימים מסיום גלולות)? האם ממולץ לעשות בדיקת דם וא.ס ולבדוק מצב ציסטות? תודה רבה
תודה רבה על תגובתך. עשיתי מעקב היום ואלו התוצאות: שלום ד"ר, בשחלה ימנית הציסטה קטנה ל13 מ"מ (הייתה 30 מ"מ) ובשחלה שמאלית הציסטה נשארה 38 מ"מ. בבדיקות דם: אסטרדיול - 141 פרוגסטרון- 1.9 Lh- 1.1 האם אני אמורה לקבל מחזור? והאם הייתי אמורה להמשיך לקחת גלולות כדי שכל הציסטות ייספגו? תודה רבה
והרירית מעובה 9.5, שכחתי לרשום