ציסטה / ניתוח ,הפריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור דניאל תודה רבה על תשובה מהירה . בהמשך לשאלה קודמת העניין שהציסטה גורמת לי לסבל וכאבים ואני שוקלת להסיר אותה .הדילמה שאני בת 42.6 ללא לידות קודמות עם רזבה מאוד נמוכה לא ביצעתי amh עדכני מה שהיה לפני שנה מאוד נמוך 0.12 בשחלה נצפה רק זקיק 1 והפחד שאחרי ניתוח ייתכן ולא יצליחו להציל את השחלה אני אשאר עם 1 בלבד ואני ממש מרגישה בלחץ שייתכן והסיכוי שלי להפוך לאמא יתפוגג ( מאובחנת גם באנדומטריזיס ) האם אתה ממליץ טרם ניתוח להתעייץ עם רופא פוריות ? תודה רבה
ממליץ טרם ניתוח להתייעץ עם רופא פריון, כי אולי הוא ירצה להקפיא עוברים לפני הניתוח.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל