ריפלוקס הקאה וכיווץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול היתה לי החזרת עובר טרי יום 3. בערב הרגשתי שאכלתי יותר מדי ולכן דחפתי אצבע כדי להקל על תחושת הכובד כדי לייצר ריפלוקס ולהקיא וכל האיזור הבטני התכווץ לו. האם כיווץ זה יכול לפלוט עובר? אני דוחפת מדי פעם אצבע כדי להקיא ..לכן לא חשבתי הרבה לפני..רק אחרי זה חשבתי שפעולת הריפלוקס יכלה להזיק. אודה להתייחסות.
השאלה הספציפית הינה (ללא קשר עם פעולה זו רצויה מבחינה בריאותית בכללי) -אלא יותר בדגש שקרתה יום לאחר החזרת עובר האם תוך כדי הקאה עם כיווץ השריר על מנת שיפלוט מזון בכוח ודחיפת האצבע ועל ידי כך כיווץ כל איזור הבטן והסרעפת- האם דבר זה יום אחרי החזרה של עובר יום 3 יכול לפגוע או לשבש תהליך של השרשה?