החזרת בלוציטיס והשתרשות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ד"ר. אתמול החזירו לי בלוציטיס מוקפא, על בסיס ביוץ טבעי ואוביטרל שנלקח יומיים לפני הביוץ. מרגע ההחזרה התחלתי אנדומטרין לתמיכה. הבוקר קמתי והייתה לי סחרחורת כזו חזקה שהתנדנדתי מצד לצד. כמו כן, זיעה קרה ותחושת בחילה. אחרי כמה זמן, שתיית מים ואכילה זה הפסיק. רציתי לשאול: 1. כמה זמן לוקח לבלוציטיס אחרי החזרה להשתרש ? 2. האם יכול להיות שהסחרחורת והתסמינים נבעו מהשתרשות /מאנדומטרין? 3. האם אתה מכיר את התופעה של הסחרחורת? 4. אתמול אחרי ההחזרה השתדלתי לנוח אבל בלילה הזעתי ושיניתי הרבה תנוחות (מהצד, לבטן, לגב) - האם יכול להיות ששכיבה על הבטן בלילה או תזוזה הוציאה לי את הבלוציטיס מהרחם? תודה מראש ויום טוב
ההשתרשות לא קורית ביום ההחזרה או אחריו בבלסטו?